2016. január 16., szombat

1. Fejezet - Egy új élet kezdete

Augusztus 31., kedd

„Egy napló, sokban hozzájárul az ember életéhez.” Régen anya mondogatta mindig ezt. Szerintem azt akarta, hogy kezdjek én is naplót írni, mint ő, amikor még tini volt. Őszintén, nem nagyon figyeltem rá akkoriban. Hisz tudod, kicsi lányként én is, mint minden normális gyerek, a játszótérről és a csoki evésről álmodoztam. De, most valahogy kedvem támadt ehhez az egész macerához. De, hol is kell kezdeni egy ilyen...naplót? :)
Nos, mivel én amúgy sem vagyok egy átlagos tini, így a naplóm sem lesz átlagos felépítésű.
A nevem Sirállia, de jobban szeretem, ha csak Sírának szólítanak. 15 éves, hosszú, fekete hajú és tengerkék szemű lány vagyok. Ebből már leszűrhetted, hogy most kezdem a gimit. Pontosabban holnap. Esküszöm, komoly rémálmaim vannak már tőle.
De, nehogy azt hidd, hogy a beilleszkedés miatt, vagy ilyesmi. Csupán rám is igaz az a mondás, hogy „ha a lustaság fájna, már rég üvöltenék”. :D Most bele gondolva, nyolcadikban ezért kívánhattak nekem több energiát. Pedig energiám az van, csak épp nincs kedvem a dolgokhoz. Ez azért mégsem ugyan az, nem? :D
Amúgy, 2 hete költöztünk Pestre a nagybátyámmal, Zeronnal. Vicces egy fazon, de igazából csak ezt hiszi magáról. :D
Gondolom most feljött benned egy kérdés: „De hát, hol vannak a szülei?”. Vagy, legalábbis valami hasonló. Nos, igen, ez amúgy egy számomra is rejtélyes kérdés. Ugyanis: fogalmam sincs. Apámra nem is emlékszem, talán nem is volt. :D Anyáról, meg csak az az egy mondat maradt meg, amit a legelején leírtam. Hm...De,valójában, mindegy is. Már megszoktam, hogy Zeronnal vagyok.
Bár, azért itt is akad egy kis probléma: szinte sosincs itthon. A munkája miatt sokat dolgozik. Jó ha egy héten egyszer-kétszer látom, azt is csak futtában. De, azért, ebben is van valami jó. ;) Például, a szobám még mindig csak félig van kipakolva. Na, igen, ebben is meglátszik a lustaságom. :D De, a komolyabb ok az, hogy fogalmam sincs, hogyan kellene berendeznem. Már másfél hete ezen jár az agyam, és semmi ötletem sincs. Hm...nos, mindegy.
Zeron csak hajnali 4 óra fele jön meg. Addig még van pontosan...egy fél órám??? Jesszusom, és még semmit nem aludtam...Hogy fogok így holnap, azaz ma, felkelni?? És a legfontosabb: hogy fogok kinézni?? Na nem, az azért mégis kizárt, hogy párnákkal a szemem alatt menjek be az első napomon. Jó benyomást, vagy mi a csudát, kell keltenem az első napomon. Utána már mindegy, így is megdöntöm a rekordom, hogy 1 napig hajtom magam. :D Vicc ám, a költözéskor 3 napig pakoltam a házat. Az azért, tényleg rekord, legalábbis nálam. :D

Na, megyek aludni, ha holnap ki akarok nézni valahogy. Remélem, Zeron fincsi reggelit fog csinálni...

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönjük szépen :) A kommentet is, meg azt, hogy megdicsérted már az első fejezetet is. :) Igen, szomorú, de ilyen rengeteg van, csak nem sokan írják ezt így le egy regényben, ezért érdekesebb (szerintünk) és titokzatosabb kezdés ez a könyvnek. :) Majd kiderül, miért így él Síra ^^

      Törlés
  2. Hali :) Nagyon jó kis első fejezet, nagyon megfogott, és nagyon sok kérdés merült fel bennem :O Megyek is olvasni a többit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! :) Köszönjük szépen a kommentedet és a dicséretedet, örülünk neki, hogy már az első fejezet olvasását követően sok kérdés merült fel benned, elárulom, a többi fejezet csak görgeti maga előtt a "kérdésgolyót", amit csak folyamatos olvasás közben lehet "kiolvasztani", bár most picit furán fogalmaztam ezt meg. :) További jó olvasást, és még egyszer köszönjük szépen a kommentedet!! ^^ :)

      Törlés

Sziasztok! Ha bármiféle véleményed, kritikád, hozzászólni valód akadna könyvünkkel kapcsolatban, bátran írj! :) Hozzászólásodat előre is köszönjük szépen!

A Szerzők